Kanske liite för mycket på samma gång!

Nu just.

Man med sorkfeber, varit sjuk i över en vecka... börjar dock bli bättre... förhoppningsvis.

Jobb

Dikeskörning... det gjorde mannen, inte jag ;)

Renovering av resonansrum. Tack Johnny och Kent för att ni gjorde det som kändes omöjligt, möjligt!
Nu kan jag andas ut och bara se framemot att resonansen kommer.

Städa, som fortfarande är ogjort!

Handla mat

Julfest. Zeb hade en mysig liten julfest vid Dagis. Barnen kom tassande i ett fint luciatåg... Tror jag aldrig har sett så fint luciatåg förr. Zeb fick vara stjärngosse... han lekte under uppträdande att stjärnan var ett svärd men de var bara gulligt. Och barnen (läs tanterna) sjöng så vackert! :)

Zeb med sin kära dagistant Stina (christina) min moster och fadder!

Packa

Planera inför stockholmsveckan, få allt att gå ihop på hemmafronten och jobbet medan jag är borta!
Dani är på arbetsresa i början av veckan, Zera har sin julfest på dagis, Tindra har sin julfest i skolan och
sen är det gymnastikjulfest vid fitness för T & Z också... Går miste om mycket.  

Tvätta kläder i mängder.

Har jag tid att fara till stockholm en vecka mitt i december-julstressen... Svar: Nej!

Detta orsakar min blogg-inaktivitet denna vecka!

Men trots kaos just nu, kan man ju bara göra en sak åt gången och även om det suger att kursen är på ganska fel tidpunk ser jag verkligen framemot att få lära mig nya saker. Temat för kursveckan är TRÄNINGSKINESIOLOGI med fokus på sport och idrott! På måndagkväll skall jag också på skolning för resonansen som anländer på måndag 19:e... spännande!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0