Lucia... har jag inte sett mycket av...

denna dag!

Nu är vi inne på dag två här i stockholm!
Igår var jag på kvällen och träffa hon som säljer resonansen/bioljus maskinen åt mig. Väldigt trevlig kvinna!
Oj vad jag längtar tills den står färdig i rummet och det är bara att krypa in och behandlas!

I skolan håller vi på med hållningsanalys och det är såååå intressant. Helt otroligt vad hållningen har stor betydelse... sinnestillståndet,känslor mm. påverkar kroppshållningen.


Och det bästa är ju att vi lär oss att rätta till dessa problem med justeringar, streching, släppa på muskler, och träningsprogram och andra trix!!

Nyss har jag skypat med kidsen och det värker i mitt hjärta av saknad... jag vill hem och kramas med mina hjärtan.

Imorgon kommer Marion hit... Yessss vad roligt med sällskap på kvällarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0