Tävlingen är avslutad!

Nu har jag skrivit lappar på alla namn, vikit ihop lapparna, skakat om och mina barn har fått vara lottodragare.

Vinnaren till en Kinesiologi-hälsogranskning är: Kent Thylin

Vinnaren till en aromaterapimassage är: Anna Gäddnäs

Vinnaren till en resonans-bioljusbehandling är: Hanna Myrevik

Stort GRATTIS till er, jag kontaktar er för tidsbokning!

Denna tävling kommer jag att ha flera gånger eftersom det var så många deltagare, tävla igen så kanske det är er tur nästa gång!

Är ni intressade av någon av behandlingarna är det bara att kontakta mig på tel.nr. 050 320 8507 så bokar vi in en tid åt er.

Våran 2-åring Zeb har sagt "borrmaskin" ungefär 500 gånger idag. Han vill också gärna att man upprepar allt han säger. Det ringer borrmaskiner i mitt huvud!

Nästa blogginlägg kommer att handla om FOBIER och psykisk allergi.


Imorgon skall vi och prata med tomten, tror barnen... haha! Tindra är så stor så hon har ju fattat de hela, åt henne kan man berätta på finska så småsyskonen inte förstår. Men hon tycker tydligen att jag är dålig på att prata finska...??? Voi, voi va ja e harmaa...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeees :D

2011-12-02 @ 19:46:48
Postat av: Merja

Nyt sinulla on oma henkilökohtainen kielikylpy opettaja siellä kotona..Tindra opettaa koko perheen puhumaan suomea :)

2011-12-02 @ 21:11:58
URL: http://memmuh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0