Effektiv!

Har denna dag varit!
Tisdag är vår lediga dag, men idag har Zera och Zeb haft fotografering vid dagis så jag förde dit dem i två timmar.
Hann kopiera nycklar åt min blivande kollega Marion, ströva vid Halpa Halli och Jysk. Vid Halpa Halli hittade jag en billig saltlampa som kommer att pryda mitt behandlingsrum.
Samtidigt som saltlampan är fin med ett rogivande sken är den hälsofrämjande.
Saltlampan är gjord av kristallsalt. I luften finns det både positivt laddade joner och negativt laddade joner. Elektriska apparater, dator och tv mm. avger positivt laddade joner vilket också sker vid rökning. Negativa joner (frisk luft) är viktigt för vår hälsa. Saltlampan minskar positiva joner och ökar negativa joner.
Saltlampan har förmåga att reglera luftfuktigheten i rummet, neutralisera lukter, rena luften från damm, bakterier, pollen, djurepitel och andra småpartiklar.
Den passar utmärkt som en nattlampa åt barn.
 

Vid jysk köpte jag massor med handdukar som jag behöver när jag jobbar med aromaterapimassage och äääääntligen fick jag köpt en byrå till jobbet. Hittills har jag haft alla papper och testvialer mm. på golvet när jag testar och behandlar men nu är det finito med det. Sköönt och befriande.

Hämtade barnen och lunchade med min vän Karin.

Efter lunchen for vi till jobbet och påbörjade monteringen av byrån. Mittiallt skruvande fick vi hämta storasyster från skolan och besöka polisen för att få fixat pass åt barnen. Det blir solsemester i januari för hela la familia till Los Cristianos-Teneriffa.

Skruva så snabbt som möjligt färdig resten... men den grejjen var inte lätt att få ihop, barnen slogs och ville hem, jag fick en stor blåsa mitt i handen, skruvmejseln var dålig men HALV 5 då åkte vi hem. Det tog väldigt länge att skruva ihop den saken.

Idag fick jag också hem nya tester som jag beställt. Pollen, dust & moulds och metals. Testkit med olika sorter pollen, damm, mögel, djurhår och annat som man kan reagera på plus giftiga metaller. Skall bli så roligt att börja jobba med testen. Jag blir alltid lika ivrig när jag får mera att testa med.
Nästa gång beställer jag vacciner, bakterier och virus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0