Varning för...

datahackerfamilj!

Sitter nu just och håller igång två datorer på samma gång! iiih... fyfy!

En åt Zeb med youtube klipp med skotrar och själv spelar jag ett tvåplayers spel... Alltså
två gubbar som skall slippa igenom en bana!

Det känns som avkoppling men jag undrar... kanske det inte är det! Spelet är dessutom spännande och man skall hoppa över eld och sånt. Hittade spelet på google... Tindra har lärt mig att man skall skriva y8, :).

Nej nu räcker det med spelandet. Vi pälsar på oss och far ut i vintermörkret en stund istället.

Idag fick jag äääntligen en stor låda med näringsmediciner... ack och ve vad jag väntat på denna låda!!!

Nu är det 6 dagar tills vi far på resa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0